MMAF Forum

Keskustelut => Pykälät ja vaatimukset => Aiheen aloitti: janshovel70 - 29 Kesäkuu 2011, 22:54:38



Otsikko: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka
Kirjoitti: janshovel70 - 29 Kesäkuu 2011, 22:54:38
Moi,

Kyseessä-70 Shovelhead,-90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity,muutoksia merkitty otteeseen,mm.jarrut ilmoitettu levyjarruiksi ja ilmoitus edellisestä rungon numerosta,joka viittasi tarvike runkoon.Katsurin
määräyksestä emäputkeen on tanssattu sama numero kun koneessa ja katsurin leimat perään.
Miten tulkitaan tänäpäivänä , esimerkiksi jos haluaisin muuttaa jäykkäperäksi,meneekö ensin rungon osalta
24% ja sitten vielä 8%jäykästä ::)

 Jani

 


Otsikko: Vs: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka
Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 29 Kesäkuu 2011, 23:09:28
Jos tehdään sellainen muutos, joka vaatii muutoskatsastuksen, prosentit lasketaan uuden taulukon mukaan. Toisin sanoen niin kauan kun sulla on uuden taulukon mukaan yli 50 % alkuperäistä, olet kuivilla.

Jos runko ei ole alkuperäinen, siitä menee se 28 pinnaa. Takahaarukasta 4 ja iskareista 4.


Otsikko: Vs: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka
Kirjoitti: janshovel70 - 29 Kesäkuu 2011, 23:34:42
Jos tehdään sellainen muutos, joka vaatii muutoskatsastuksen, prosentit lasketaan uuden taulukon mukaan. Toisin sanoen niin kauan kun sulla on uuden taulukon mukaan yli 50 % alkuperäistä, olet kuivilla.

Jos runko ei ole alkuperäinen, siitä menee se 28 pinnaa. Takahaarukasta 4 ja iskareista 4.
Kiitos tiedoista,tarvii vähän laskeskella,et kannattaako jäykäksi muuttaa,taitaa kaikenkaikkiaan
prossat mennä hyvin lähelle 50%:a :(