Otsikko: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka Kirjoitti: janshovel70 - 29 Kesäkuu 2011, 22:54:38 Moi,
Kyseessä-70 Shovelhead,-90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity,muutoksia merkitty otteeseen,mm.jarrut ilmoitettu levyjarruiksi ja ilmoitus edellisestä rungon numerosta,joka viittasi tarvike runkoon.Katsurin määräyksestä emäputkeen on tanssattu sama numero kun koneessa ja katsurin leimat perään. Miten tulkitaan tänäpäivänä , esimerkiksi jos haluaisin muuttaa jäykkäperäksi,meneekö ensin rungon osalta 24% ja sitten vielä 8%jäykästä ::) Jani Otsikko: Vs: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 29 Kesäkuu 2011, 23:09:28 Jos tehdään sellainen muutos, joka vaatii muutoskatsastuksen, prosentit lasketaan uuden taulukon mukaan. Toisin sanoen niin kauan kun sulla on uuden taulukon mukaan yli 50 % alkuperäistä, olet kuivilla.
Jos runko ei ole alkuperäinen, siitä menee se 28 pinnaa. Takahaarukasta 4 ja iskareista 4. Otsikko: Vs: -90 luvulla maahantuotu ja rekisteröity Harrikka Kirjoitti: janshovel70 - 29 Kesäkuu 2011, 23:34:42 Jos tehdään sellainen muutos, joka vaatii muutoskatsastuksen, prosentit lasketaan uuden taulukon mukaan. Toisin sanoen niin kauan kun sulla on uuden taulukon mukaan yli 50 % alkuperäistä, olet kuivilla. Kiitos tiedoista,tarvii vähän laskeskella,et kannattaako jäykäksi muuttaa,taitaa kaikenkaikkiaanJos runko ei ole alkuperäinen, siitä menee se 28 pinnaa. Takahaarukasta 4 ja iskareista 4. prossat mennä hyvin lähelle 50%:a :( |