Otsikko: Lommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: Choppers_Forever - 12 Helmikuu 2012, 22:23:58 Moikka,
Tankissa on juurikin perin ärsyttävä snadi klommo. Kananmunan alaosan kokoinen. Maali on hyvä eli ei huvita alkaa kittailemaan. Onko kellään hyviä kikkoja, missä tai miten saisi kohtuu kustannuksilla plumpsautettua painauman ulos? Kyseessä normi uudehko metallitankki CF Otsikko: Vs: Klommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: Juise - 13 Helmikuu 2012, 08:48:55 Jos lommoon pääsee käsiksi tankin sisäpuolelta, esim.korkin kautta, metallitangolla jonka päässä taitos jossa kumipäällinen, niin sillä painelemalla ja valolla ulkopintaa peilaamalla ainakin noi lommonoikaisufirmat oikoo mm. autonovia. kas näin (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tz4K--jJJfc#t=161s)
Toinen jota on tullu nähtyä on liimata vetotanko lommoon ja koittaa kiskaista suoraksi sillä (toimii paremmin isoihin lommoihin, jotka pullahtaa takaisin oikeeseen muotoon) Otsikko: Vs: Klommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: motomatti - 13 Helmikuu 2012, 09:03:02 Laajoihin ja loivareunaisiin klommoihin toimii paineilma hyvin. Sen kanssa pitää tosin olla varovainen ettei venäytä tankkia pois muodostaan.
Myös alipainetta voi yrittää käyttää oikaisuun. Tiivistetään klommon ympärille jäykkä astia mistä pumpataan ilma pois. Lisäksi voi soveltaa paineilmaa sisäpuolelle. Otsikko: Vs: Klommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: Hemuli - 13 Helmikuu 2012, 11:10:38 Ainakaan H-D:n alkuperäistankkeihin toi paineilma ei toimi - ellei sitten pääse välittömästä klommon syntymisen jälkeen paineistamaan että pellissä on vielä "muistia". On niin pirun jäykkää tavaraa että ennemmin ratkeaa saumasta.
Emännän pyörään kokeilin tuollaista sarjaa jossa kuumaliimalla liimataan erikokoisia muovitatteja lommon pohjalle, tatissa olevasta nastasta sitten vedetään erikoistyökalulla jossa tukitallat molemmin puolin painaumaa. Taisi kuutisen yritystä mennä että tajusin ottaa isoimman mahdollisen tatin (about 2€ kolikon kokoinen) ja REILUSTI kuumaliimaa, sitten riitti liimassa pito ja pelti oikeni. Kuumaliima ei vahingoittanut maalipintaa mitenkään. Otsikko: Vs: Klommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: Choppers_Forever - 13 Helmikuu 2012, 11:51:08 Ainakaan H-D:n alkuperäistankkeihin toi paineilma ei toimi - ellei sitten pääse välittömästä klommon syntymisen jälkeen paineistamaan että pellissä on vielä "muistia". On niin pirun jäykkää tavaraa että ennemmin ratkeaa saumasta. Emännän pyörään kokeilin tuollaista sarjaa jossa kuumaliimalla liimataan erikokoisia muovitatteja lommon pohjalle, tatissa olevasta nastasta sitten vedetään erikoistyökalulla jossa tukitallat molemmin puolin painaumaa. Taisi kuutisen yritystä mennä että tajusin ottaa isoimman mahdollisen tatin (about 2€ kolikon kokoinen) ja REILUSTI kuumaliimaa, sitten riitti liimassa pito ja pelti oikeni. Kuumaliima ei vahingoittanut maalipintaa mitenkään. Mielenkiintoista. Vähän niinkuin ulosvetoa?? Sarja hankinnassa Mutta mites tämä??? Magic? Toimii tankkiin? Remove Car Dent With Airduster - Video (http://www.metacafe.com/watch/501379/) Otsikko: Vs: Lommo tankissa, neuvoja Kirjoitti: Choppers_Forever - 30 Maaliskuu 2012, 08:52:22 Do diin,
Eilen illalla tankin lommoa sitten koitin liimakoneella nostella. On juurikin siinä kaarevassa kohdassa, joten aika nihkeesti menee. Mutta taitaa se nousta pikkuhiljaa. Lisää liimaa :) Ihan huvikseen japsipeltiin kokeilin ja sieltä nousee alta oomin. On se HD:n pelti paksua. Milläs saa kuumaliiman parhaiten sitten pois? paineilmapullo ja kylämää ilmaa...kö? viikonloppuja CF |