Otsikko: E-hyväksytyn pyörän runkomuutokset Kirjoitti: Forssu - 08 Syyskuu 2008, 15:11:52 Tere
Ostin tossa AVK:lta 2003 käyttöönotetun Honda VTR-1000F:n, joka on kylläkin 2000 mallia. Tilasin nipun MCM lehtiä ja meinasin ruveta pykään projekt custom 2000 mallista (jos kukaan on nähnyt/muistaa kyseistä) vekotinta. Lueskelin tossa AKE ohjeet ja emäputken saa irrottaa ja kiinnittää, ilmeisesti myös alu runkoon, mutta konttorin setä yskäs että 2003 on tullut e-hyväksyntä pakko, eli pyörä täytyy olla e-hyväksytty ja runkoa ei saa muuttaa. Onko tietoa oisko mitää tapaa kiertää e-hyväksyntää? Pyörän rakentelua asioissa olen iha märkäkörva. nimim: ostinko paskaläjän turhaan... Otsikko: Vs: E-hyväksytyn pyörän runkomuutokset Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 08 Syyskuu 2008, 17:16:25 E-hyväksyntävaatimukset eivät koske runkoa, joten katsuri ei ollut (taaskaan) tehtäviensä tasalla. Runkomuutoksia saa toisin sanoen tehdä myös tyyppihyväksyttyihin vekottimiin.
Otsikko: Vs: E-hyväksytyn pyörän runkomuutokset Kirjoitti: tonyrock - 09 Lokakuu 2008, 18:20:54 näyttää koskevan runkoakin... :(
...jo toisessa katsastuspaikassa teilattiin mun spora vm.2002 runkomuutokset... miten muuten jenkeistä tilattu keula ja swingi??? pitääkö ne olla e-hyväksyttyjä? mistä saisin mustaa valkosella niille katsastusmiehille??!! epätoivoista... Otsikko: Vs: E-hyväksytyn pyörän runkomuutokset Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 09 Lokakuu 2008, 20:02:42 Katsastuspalvelujen laatu tässä maassa on moottoripyörien osalta luvattoman heikkoa. Tyyppihyväksytyn prätkän runkoa SAA muuttaa kopterilaissa mainituin edellytyksin, eikä luokkahitsarin pätevyyttä siinä vaadita. Kopterilaki on yhtä kuin LiikMP moottoripyörän ja mopon rakenteen muuttamisesta, sen löydät tuolta "linkit muualle" osastolta.
|