MMAF Forum

Keskustelut => Pykälät ja vaatimukset => Aiheen aloitti: analdo - 04 Helmikuu 2009, 19:52:35



Otsikko: perän jäykistys ja keulaksi lewee upsidedown
Kirjoitti: analdo - 04 Helmikuu 2009, 19:52:35
miten on ku on suunnitelmis nyt ostaa se tuoreahko kolarispora jenkeistä ja mietin että tuleeko ongelmia katsatukses sun muissa jos sen rakentaa suoraan jäykäksi ja vaihtaa keulan?

voiko kaikki tehdä ennen verottamista?

mitä kaikkee pitää huomioida jäykistämisessä pykälien suhteen..? onko vuosimallilla väliä?

auttakaa tyhmää oi viisaat gurut


Otsikko: Vs: perän jäykistys ja keulaksi lewee upsidedown
Kirjoitti: Hemuli - 04 Helmikuu 2009, 21:17:00
On jopa suositeltavaa tehdä noi muutokset ennen rekisteröintiä - säästät siinä muutoskatsastusrahat.

Periaattessa vuosimallilla ei ole merkitystä ellei laite sitten oli 17.06.2003 jälkeen ensimmäistä kertaa tyyppihyväksyttyä mallia. Niissäkin on suhtauduttu sangen sallivasti muutoksiin.

Vinkki - älä laita leveetä keulaa sporttiin, näyttää hölmöltä. Käytä mieluummin vaikka kyykyn alkuperäistä leveyttä niin pysyy kompaktin sporttinen ulkonäkö.


Otsikko: Vs: perän jäykistys ja keulaksi lewee upsidedown
Kirjoitti: Tuusulan T-Bone - 05 Helmikuu 2009, 18:55:04
Verotuksen kannalta asia on vieläpä niin, että kolarikunnossa olevaa pyörää ei voida edes verottaa. Järkevä toimenpidejärjestys on siis se, että rakkine

1. Tullataan
2. Viedään tallille ja rakennetaan valmiiksi
3. Ilmoitetaan verotettavaksi ja otetaan tullista 3 kk ajolupa
4. Katsastetaan
5. Maksetaan verot ja rekisteröidään
6. Ajetaan niin maan perusteellisesti.

Nimimerkillä "Tuusulan T-Bone - viisas guru"  ;D


Otsikko: Vs: perän jäykistys ja keulaksi lewee upsidedown
Kirjoitti: Hemuli - 07 Helmikuu 2009, 14:06:24
Jos alkuperäinen kysyjä - ja miksei joku muukin - himoitsee leveää upparikeulaa joka sopii HD:n ohjauslaakereille niin tässä olisi kaupan: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=781.msg3776#msg3776