oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
25 Marraskuu 2024, 08:47:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tunnetko valomääräykset? Lue juttu Moottoripyörän valaisimet ja niiden muuttaminen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: vielä kerrran kilven kiinnityksestä  (Luettu 12976 kertaa)
-wla-
Jr. Member
**
Viestejä: 10


« : 19 Kesäkuu 2010, 11:36:41 »

Eli onko se vaan legenda että tarpeeksi vanhoissa pyörissä ei ole niin väliä missä kilpi on kiinni? itse en ole netistä löytänyt tietoa. kovasti kiinnostaisi tietää  vuosilukuja jos näin olisi.
samalla kiinnostaisi tietää et onko autojen kilpien kiinnityksessä tapahtunut jotain muutoksia vuosimallien mukaan ja kuinkas kun uusissa kilvissä ei ole kiinnitysreikiä niin saiko niitä itse porailla?
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #1 : 23 Kesäkuu 2010, 09:36:02 »

En ulkoa muista mitään vuosilukuja, mutta ei tuo ihan legendaa ole. Wanhoissa laeissa vaadittiin vain ylimalkaisesti, että rekisterikilvelle on varattu tila, johon kiinnitettynä kilpi näkyy taaksepäin.

Milloin kilpi näkyy? Siitä saa mun puolesta keskustella konstaappelin kanssa tien päällä... Virnistää
tallennettu

Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto