oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
24 Marraskuu 2024, 23:51:20 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vanhantyyppisten kahvojen laillisuus  (Luettu 17784 kertaa)
Rezi
Jr. Member
**
Viestejä: 49



« : 31 Heinäkuu 2010, 19:45:04 »

Mahtaako kuvalinkin mukaiset nurinperin nivelletyt kahvat olla laillisia nykypyörissä? Tarkoitus olisi ympätä tuollaiset '60 malliseen Harrikkaan (vai nykypyörä Virnistää).

Tekeekö noita joku firma ja mistä noita voi ostaa?


« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu 2010, 05:23:31 kirjoittanut MMAF WebMaster » tallennettu
JiiVee
Uutislähteet
*****
Viestejä: 73


« Vastaus #1 : 31 Heinäkuu 2010, 20:42:55 »

Kukapa noita olisi kieltänyt, kokeileppas täältä:

http://www.nepokoj.cz/index-de.html  - galerie - hebel, sivu 3

toki Suomestakin löytynee?
« Viimeksi muokattu: 31 Heinäkuu 2010, 20:49:57 kirjoittanut JiiVee » tallennettu
Ripa
Jr. Member
**
Viestejä: 49


« Vastaus #2 : 01 Elokuu 2010, 12:10:40 »

Uudemmissa pitää olla pallopää.
http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/language/en/info/p1179_Innenzughebel-aus-VA-Stahl--1-Paar-fuer-25mm-Lenker.html
tallennettu
Rezi
Jr. Member
**
Viestejä: 49



« Vastaus #3 : 01 Elokuu 2010, 20:13:57 »

Eipä ole hinnan kiroissa Ural-tarvikkeet. Pari teräksisiä 70 eurolla ja kiinalaiset alumiiniset kahdella kympillä.
Jotta tällaiset vois laittaa molemmille puolille, pitää miettiä jarrusylinterin etäsijoitusta ja vaijerikäyttöä...
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #4 : 02 Elokuu 2010, 07:50:05 »

...Jotta tällaiset vois laittaa molemmille puolille, pitää miettiä jarrusylinterin etäsijoitusta ja vaijerikäyttöä...

Toihan nyt on helppoa, esim. Moto-Guzzista löytyy moisia jarrusylintereitä jos ei halua maksaa kustomkataloogien satasten hintalappua. Mutta nostetaanpa vähän vaikeusastetta - laita sisäkaasukahva samaan pakettiin Iskee silmää. Itse mietin tuota ratkaisua kunnes pää meinasi hajota mutta mielestäni keksin "toimivan" systeemin mutta toteutus jäi hamaan tulevaisuuteen kun projekti muutti hieman suuntaa.
tallennettu
Rezi
Jr. Member
**
Viestejä: 49



« Vastaus #5 : 02 Elokuu 2010, 18:50:41 »

Sisäkaasun oon kerran asentanut. Se tuppaa viemään mekanismeineen koko tangon sisuksen enkä kyllä heti äkkää miten sen sais ympättyä samaan tangonsisäisen jarruveijerin kanssa... Jarruhommissa kun "toimiva" ei riitä, sen pitää olla oikeasti TOIMIVA.

Pistähän Hemuli linkkiä edullisista ja pienikokoisista jarrusylintereistä. Vai tarkoitatko purkaamokamaa?
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #6 : 02 Elokuu 2010, 21:59:13 »

No jos jaksaa itse värkätä vivustoja niin japsien takajarrusylinterit on varmaan pienimmästä päästä ja niissä on aina letkun päässä oleva säiliö jonka voi sitten sijoittaa huoltoystävällisempään paikkaan. Sellaisesta tein oman etujarruni, 14 mm mäntä riitti juuri sopivasti yhdelle nelimäntäiselle jarrusatulalle.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto