oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
24 Marraskuu 2024, 10:21:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ajelun kuvailua  (Luettu 14986 kertaa)
zberg
Newbie
*

« : 12 Marraskuu 2010, 01:19:43 »

Mietin itse urheilukameran ostamista, jotain jonka uskaltaa ja saa fiksusti kiinnitettyä tankoon. Itsellä oli mielessä tämä kamera ja tankokiinnike. Mitä olette mieltä, onko tuo sopiva yhtälö ajamisen kuvaamiseen?

Millaisella kokoonpanolla te olette kuvanneet?
tallennettu
squid
Uutislähteet

« Vastaus #1 : 12 Marraskuu 2010, 08:42:12 »

Itsellä ei noin hienoa kameraa ole, mutta muutamilla kavereilla kyllä. Tuolla saa vimpanpäälle hienoa kuvaa.
tallennettu

Ylle kirjoitettu pätee väistämättä ja poikkeuksetta, koska liikenneturvallisuus, ympäristönsuojelu ja lapset!!
Kuvaja
Full Member

« Vastaus #2 : 09 Joulukuu 2010, 12:31:04 »

Ihan kai tuo on kelpo vehje. Itselläni ei ole kokemusta. Se mita olen videota nähnyt, niin ei mikään paras, mutta ei tietenkään ihan paska. Vaihtoehtoja on. Itselläni on VIO POV 1.5. ja nyt postissa matkalla uusi HD versio. Äänet vois olla paremmatkin, muuten toimivuus ollut hyvä. Hieman hankalampi käyttää ja kiinnittää kuin tuo tikkuaski. Esim tuolla vaihtoehtoja http://www.dogcamsport.co.uk/ hd vehkeet tällä hetkellä etisivulla. Tuo uusi vio pov löytyy pian suomestakin kohtu hintaan. Myyjän voin kaivaa esiin jos joku kaipaa. Tuolta briteistä olen itse tilannut ongelmitta krääsää.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake