oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
01 Marraskuu 2024, 05:44:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: rautikseen levennystä perään.  (Luettu 21543 kertaa)
Kläppi
Newbie
*
Viestejä: 6


« : 06 Kesäkuu 2008, 11:31:14 »

Tommonen operaatio olis edessä ohjeistusta,vinkkejä,huomioitavia asioita ja mahd myynnissä olevia osia kaivattais.(nyt 130 tavoite 200 takagummi)
« Viimeksi muokattu: 06 Kesäkuu 2008, 14:00:39 kirjoittanut Kläppi » tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #1 : 06 Kesäkuu 2008, 12:54:11 »

Siis onko se nyt Softail vai Rautapää? Softailiin moinen homma on helppo, rautapäässä taas joutuu suurimman osan tarvittavista osista nykertämään itse.
tallennettu
leesseri
Vieras
« Vastaus #2 : 07 Kesäkuu 2008, 18:40:24 »

oliko se niin,että vm82 alaspäin oleviin rautapäihin oli melkein mahdoton tehdä tuo "offsettiratas" sydeemi,lohkon rakenteesta johtuen,tai sitten muistan väärin,mikä ei ole kyllä yllätys,mutta ns.jackshaftin tyyllisellä ratkaisulla pääsee heittämään vaikka minkä kokoisen renkulin taakse...itsellä tuo "siirtoakseli" vie aikamoisen paljon tilaa rungossa,mutta buellin pata ei salli(ilman suuria muutoksia) tuota "rattaan levitystä",etenkin,kun hihnapyörä on uhrattu ketju/ratas alttarille...isot pojat laittaa vielä jarrulevyn siirtoakseliin pilaamasta takavanteen näkyvyyttä,mutta se on taasen eri tarina...
tallennettu
Kläppi
Newbie
*
Viestejä: 6


« Vastaus #3 : 08 Kesäkuu 2008, 11:19:53 »

nyt ehkä jonkun vanhemman harrastajan mielestä oikeen saatanan tyhmä kysymys?
mikä on jackshaft? Kun on noi sanonnat vielä vähän hakusessa?
jos joku sen sais selitettyä niinkuin tyhmälle yleensä asiat selitetään eli mahd. selkeästi.
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #4 : 08 Kesäkuu 2008, 12:02:41 »

Tässä sillä tarkoitetaan etu- ja takarattaan välissä olevaa erillistä laakeroitua akselia jossa on kiinni rataspari jolla vetoa saadaan tuotua niin paljon ulospäin kuin vain halutaan.

Normaalisti tuo sana tarkoittaa startin bendixiä mutta ei tässä tapauksessa.
« Viimeksi muokattu: 08 Kesäkuu 2008, 12:04:37 kirjoittanut Hemuli » tallennettu
Jarppi
Administrator
*****
Viestejä: 33


« Vastaus #5 : 08 Kesäkuu 2008, 17:33:26 »

ja tässä startin bendix kuvassa pihtien välissä...
tallennettu
leesseri
Vieras
« Vastaus #6 : 09 Kesäkuu 2008, 14:02:37 »

ja tässä hyvin "tekninen" kuva siirtoakselin toiminta periaatteesta...
http://www.cheapmetalwizard.net/albumi/buell/260264
« Viimeksi muokattu: 05 Tammikuu 2009, 21:56:38 kirjoittanut leesseri » tallennettu
Kläppi
Newbie
*
Viestejä: 6


« Vastaus #7 : 17 Kesäkuu 2008, 13:26:53 »

kiitos vaan selvennyksestä. nyt meni jakeluun.
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto