oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
23 Marraskuu 2024, 13:04:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Terve! kysymyksiä  (Luettu 58520 kertaa)
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #30 : 15 Helmikuu 2010, 23:34:36 »

Ei mee. Saman osan vaihtamisesta prossat menevät vain kerran. Muutoskatsastusvelvollisuus voi silti olla, riippuen siitä minkä osan vaihdat uudestaan.
tallennettu

Lurjus79
Full Member
***
Viestejä: 87


« Vastaus #31 : 27 Maaliskuu 2010, 15:24:14 »

Tossa aiemmin topiikissa mainitut ic hässäkät nyt on unohdettu...
kysymys jos kuvitellan että aihio olis tommonen sanotaan nyt vaikka alku kasari puolimuovimopo, tarkennukseksi esim honda xbr, honda cb, kawasaki z, suzuki gs jne...
tosin taitais niitä jotain rautapää kasojakin saada samaan hintaan kun osais olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan...
Kun ton tyylistä mun mielstä täytyy aika "radikaalisesti" muuttaa ulkonäöllisesti, niin onkohan se teitin mielestä vähän rankka noinniinku neitseelliseksi rojektiksi?
otetaan vaikka esimerkiksi -84 maillin honda cb(mul on vissiin joku vetissi noihin cbeeisiin)
siitä jonkin asteen kopterin tekeminen vaatisi tankin vaihtoa pyöreämpään jne
taitas olla parempi tehä lotto ja voittaakki siitä, ja laittaa paperille ja viedä pyörä konttuurin pihaan ja pitää anova puhe katsastussetälle...
noiden hinta vaan tuntuis sopivan omaan tämän hetkiseen budjettiin paremmin...
tallennettu
av
Hero Member
*****
Viestejä: 231



« Vastaus #32 : 27 Maaliskuu 2010, 16:39:04 »

mun eka "täysi" kopteriproggis oli kyseistä sorttia. alkuperäistä on kone ja vanteet. prossat kunnossa. käytännössä edessä on kuitenkin runkomuutoksia, peltitöitä jne, niin suunnilleen samalla vaivalla ne tekee mihin vaan. kunhan on putkirunko niin siitä vaan. ja paperit vanhempi ku 1984 niin ei tartte esim vilkkuja.
tallennettu

"But talkin' about it and bein' it, that's two different things."
Lurjus79
Full Member
***
Viestejä: 87


« Vastaus #33 : 27 Maaliskuu 2010, 20:11:03 »

mun eka "täysi" kopteriproggis oli kyseistä sorttia. alkuperäistä on kone ja vanteet. prossat kunnossa. käytännössä edessä on kuitenkin runkomuutoksia, peltitöitä jne, niin suunnilleen samalla vaivalla ne tekee mihin vaan. kunhan on putkirunko niin siitä vaan. ja paperit vanhempi ku 1984 niin ei tartte esim vilkkuja.

En tiedä onko tuo vilkkujuttu nyt niin mahdoton, sitä vaan et ajattelin kyl joka tapauksessa laittaa vilkut taakse
kin päin,
mutta toi vanne juttu on kyl sit taas toinen juttu...se on nyt edelleen se isoin ropleema, eikä niinkään tekemisen ja laittamisen, mut lakipykälät ja rosentit tökkii...Miksi kaikki kiva on kiellettyä?!?
 en pelkää sähkö töitä, mut noi muut muutokset vähä jänskättää kun ei ole tehny, vaikka ikäni autoja laittaneena ei senkään pitäs olla onkelma, no katotaan nyt sitte mitä saan aikaan, kunhan saa nyt taas duunit pyöriin kun tuli vaihdettua sitäkin, taisin mainita siitä toisaalla (wink wink)
niin jos sit sais tänä kesänä vielä rojektin leimattua ja ajoonkin. mut
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto