Kiitos. Prossia on laskeskeltu, turhan tiukkaa tekee. Miten tuo koneen vaihto, missä menee raja, että koko kone lasketaan vaihdetuksi? Jos vaikka lohkot on uudet mutta sisukset vanhat? Millä todistaa (minä tai katsuri
)?
Ihan teeseitseköyhä-meinigillä mennään, onneksi on ajomopo niin ei haittaa ajoja.
Mekaanisesti ahdettu Suzuki pitäs saada kasaan.
Peli on riittävän vanha, joten päästöistä ei sellaista huolta ole.
Eikös tuo ProBoost jo kasaa hyväksyttyjä turbosarjoja? En oo 100-varma..
J
Ei mene prosentteja, tosin rökärit (2%) mennee vaihtoon automaagisesti.
Ja sitten kun huomaat, että alusta ei kestä kasvaneita tehoja (keula 5%, perä 4%), lohko halkesi ja haluat samantien pudottaa puristuksia (kampikammio 4%, sylinterit ja männät 3%), laatikon kakkosvaihden antautui ja vaihdat koko lootan järeämpään (10%) niin olet päässyt ahtamisen makuun.
Onko muuten pelisi otettu käyttöön 1.1.1991 tai sen jälkeen? Jos näin on et saa siihen mistään (suomesta) päästötodistusta ja siten sen muutoskatsastaminen ei onnistu. Tässä tapauksessa prosenteilla ei liene väliä?
Milläs palikoilla muuten ajattelit laitetta ahtaa? Käytätkö jotain valmista bolt-on sarjaa vai astetta hankalampaa tee-se-itse-ja-odota-ajokautta -sarjaa? Onko muuten jo olemassa valmiiita ahdinsarjoja joissa olisi tyyppi- ja mallikohtaiset päästölaput mukana?
MMAF prosenttilaskuri:
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=58.0