oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
21 Marraskuu 2024, 20:20:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Takahaarukan vaihto  (Luettu 13887 kertaa)
evilHR
Jr. Member
**
Viestejä: 32



« : 25 Syyskuu 2019, 08:14:55 »

Morotus,

Ennen kun pääsen käytännössä kokeilemaan - onko tietoa noin yleisesti miten hyvin japsipyörien haarukat sattuu kiinityskohdan leveytensä puolesta samoihin mittoihin. Onko näissä joku standardi olemassa, vai vetääkö kaikki merkit omilla mitoillaan näitä?

Eli mulla on DR650 -90 flat track / street tracker -projektina ja sitten on edellisestä projektista lojumassa Yamaha TRX850 takahaarukka, jota ajattelin mallailla tohon suizaan. TRX:n keula tulee Suizaan joten olis aika näppärää, jos sattuis tuo takahaarukkakin sopimaan tuurillaan...

Ennen kun rupeen rimpuilemaan enempää sen kanssa. Osaako joku suoraan jo sanoa onko turha kuvitella että sopis ns. heittämällä?
tallennettu

Yamaha TRX 850 -96 Street Fighter
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto