Saattaa kuulostaa aikamoiselta vitsiltä, mutta olen käyttänyt viimeksi mm. mamman pyörään kahvalämppärien piuhoja vetäessäni apuna pölynimuria - en itse jaksanut imuttaa stongan päästä niin lujaa, että ohut vetolanka olisi tullut läpi!
Vaikka tuota bissen imemistä on tullut harjoiteltua jonkin verran tähän ikään mennessä - äidinmaidosta vierottuneena... kaipa se imemisrefleksi sieltä juontaa juurensa... takaisin asiaan!
Tosiaankin, homma toimi niin, että tulppasin toisen pääs stongasta ja teippasin imurin suulakkeen toiseen päähän (kyseessä oli T-bar tyyppinen tanko) ja sitten vaan syöttämään ohutta karhunlankaa aluksi stongan alapäästä sisään ja vot - pienen äherryksen jälkeen lanka oli tosiaankin imeytynyt stongan läpi!! (Avustin sitä pienellä mutterilla, jonka siis sidoin langan päähän, olisikoshan ollu M2 tai M2,5). Ilman mutteria lanka tuppasi jäämään johonkin mutkaan jumiin.
Sitten vaan tukevampaa vetonarua perään ja lopuksi itse johdin! Kätevää, mutta saihan siinä jonkin aikaan kaverien vitsailua kuunnella, kunnes lanka tuli läpi!!
Toiminee etenkin hankalien apinakiikkujen kanssa!