Nonni. Tänään tipahti rekan kyydistä U.S.A.:n tuliainen kotipihaan. Vuosimalli on -77 ja pyörä on lähes alkuperäiskuntoinen (osia vaihtunut/puuttuu 3-4% näin äkkiä laskettuna).
Missä järjestyksessä asiaa pitää alkaa viemään eteenpäin, kun tarkoitus on muuttaa pyörää aikalailla.. Muutoksia tulossa mm. takahaarukka, keula, tankki, jarrut jne. Kannattaako pyörä verottaa ja rekisteröinti katsastaa nyt tässä nykyisessä (lähes orggis) kunnossa vai purkaa se nyt atomeiksi, rakennella rauhassa vuoden päivät ja sitten leimalle? Itsellä oli (tietämättömänä) mielessä katsastaa/rekisteröidä ja verottaa se nyt alkajaisiksi. Sitten purkaa, rakennella rauhassa ja käydä hyväksyttämässä muutokset.
Mitähän kuponkeja piti löytyä konttorille mennessä, muuta kuin jenkkiläinen ote/tittle?