oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
24 Marraskuu 2024, 16:58:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: blitema ja custom tuki  (Luettu 14437 kertaa)
pantse
Jr. Member
**
Viestejä: 49


« : 03 Maaliskuu 2009, 09:07:05 »

Moi
Tekeekö tuolla miesten tiimarin custom pyörä tuella mitään jos pyöränä on sportster?
http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/82/huge/82-185_h.jpg
En hae varsinaista nostinta.

 Onkos tietoa ?
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #1 : 03 Maaliskuu 2009, 14:17:47 »

No mitäs vikaa tuossa nostimessa olisi? Korkeuden säätö ja kaikki. Näissä vipuversioissa on se hankaluus, että paikallaan se makaa tallin lattialla ja häkkyrään tulee kompasteltua.

Sopivan kokoiset puupalikat eivät ole yhtä elegantteja tai helppoja käyttää mutta ajavat saman asian.

Sportin kanssa kaikissa näissä rungon alta nostavissa on sama ongelma: Runko on alapuolelta melko kapea ja jos tekee jotain missä tarvitaan vääntöä pitää olla tarkkana ettei kaada koko hökötystä...
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Jarppi
Administrator
*****
Viestejä: 33


« Vastaus #2 : 03 Maaliskuu 2009, 17:07:16 »

Viime kesänä jossain tilapäisessä mielen häiriössä ostin moisen "Custom" tuen.
Pari käytännön havaintoa.
Tuen kumiletku joka on vedetty siihen runkoa vasten tulevaan putkeen on vaarallinen. Jos runko on yhtään öljyyntynyt alakehtoputkista, niin se alkaa valua pikku hiljaa sitä tuen kumitettua puomia pitkin, sinne suuntaan mihin maan vetovoimia sillä hetkellä eniten vaikuttaa Virnistää

Kun sitten alkaa kammeta sitä pyörää siihen tuen päälle niin mopon maavara kannattaa tarkistaa, koska jos omistat kovinkin matalan ja painavan pyörän (>150kg) niin se vääntövarsi alkaa tuntua aika huteralta kun sitä tuon tuen päälle alkaa kammeta.

Pyörän pois otto tuelta, siinä taas saattaa helposti "lipsahtaa" tuon tuen vääntövarsi väärään suuntaan ja kas kummaa saattaa olla mopo kyljellään sen jälkeen (ei kuitenkaan tästä onneksi omakohtaista kokemusta).
Yksin vääntäen tuen käyttö saattaa aiheuttaa ylimääräisiä sydämen tykytyksiä.

Joten en kyllä suosittele millekään yli 100kg painavalle pyörälle ja varsinkaan sportin kapealle rungolle.
Kyllä sillä ehkä juuri ja juuri ketjut rasvaa nopeasti mutta yllä mainituin varauksin.
tallennettu
Karzza
Jr. Member
**
Viestejä: 17



« Vastaus #3 : 03 Maaliskuu 2009, 22:06:18 »

Mää olen ollu ihan tyytyväinen ko. kapistukseen, n. 270 kg n. 10cm maavaralla nousee helposti. ROD:n alustassa on juuri sopiva pykäläkin poikkiputkelle.

Identtinen, paitsi keltainen, versio tuotteesta maksaa tasan tuplat eräässä tunnetussa moottoripyöräerikoisliikkeessä...
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto