Useita valmiita ajoneuvoja, kaksipyöräpuolella lähinnä mopoja ja Jussin e-Cakkiva pimeässä nurkassa. Itse lähdin katsomaan olisiko komponenttivalmistajia ja tee-se-itse tuunausta. Tällä rintamalla vain pari autoa.
Olihan siellä Henkankin konversio-Cagiva, joskin vielä toistaiseksi ilman kilpiä.
http://www.yty.net/c/Random_EV_does_Cagiva/Introduction.html kertoo tuosta lisää. Henkan motskarista tulee nätti ja paremmalla tekniikalla, kun vaan saa valmiiksi.
Nelipyörä (litium-koboltti-akuilla!) ja kevyt nelipyöräkonversio oli myös näytillä. Oli mukava nähdä säätäjiä naamakkain ja ihmetellä vehkeitä.
Segwaytä pääsin kokeilemaan ihan itse ja olipa hauska laite! Pistin poliisille sähköpostia ja kysyin, millaiset sakot saan ja miksi, jos ajaisin moisella suljetun alueen ulkopuolella esimerkiksi fillarin sääntöjen mukaan.
Moposkootterit olivat parhaiten esillä: useammilta valmistajilta oli laitteita näytillä, jopa kokeiltavana. En kuitenkaan kovin tarkkaan näitä ihmetellyt, jostain syystä eivät skootterit sytytä.
Ja tulihan tuota bongattua Sinclair C5, joka oli aikanaan reilusti edellä aikaansa, nyt taas ... No.