oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
25 Marraskuu 2024, 09:47:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tiedätkö milloin moottoripyörä pitäisi muutoskatsastaa? Katso tästä kattava artikkeli muutoskatsastamisesta
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: ohjausputki kysymyksiä  (Luettu 12758 kertaa)
Johnny Dalton
Newbie
*
Viestejä: 8


« : 03 Marraskuu 2009, 21:09:45 »

Moro!

tuota noinaas..

minkälaisen ohjausputken nuo DNA springerit tarvii? ilmeisesti big twinin malli?

miten nuissa mahtaa olla toi ohjauslukko? tai stopparit?

japsi pyörässäni runkonumero on meistetty juuri tuohon ohjausputkeen,kuinka menetellä,että katsuri ei revi pelihousujansa Huh




tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #1 : 03 Marraskuu 2009, 21:28:07 »

moro vaan!
olikohan noi springerit tuumasella akselilla vissin.
ohjausputkeksihan käy periaatteessa mikä vaan kunhan siihen sovittaa sopivat laakerit/kupit jne.
eli tollasen springerin voi laittaa melkeen mihin peliin vaan soveltamalla vähän.
jos taas sitä meinasit,että mihin sopii suoraan niin siihen mainitsemaasi se menee heittämällä.
voithan hommata harleyn tarvike ohjausputken jos sen haluat vaihtaa siihen.
ei springereissä ole ohjauslukkoa.
tollaseen saa ohjauslukon poraamalla reijän springerin ohjausakseliin. ohjausputkeen sitten kans reikä ja siihen hitsaamalla tarvikelukko.
stopparit on mallia lyö runkoon kiinni jostain kohtaa.siihen voi laittaa itse millaset haluaa.
ei katsuri revi pelihousujaan jos käyt konttorilla ensin kertomassa mitä olet tekemässä asian suhteen.
« Viimeksi muokattu: 03 Marraskuu 2009, 21:31:05 kirjoittanut teemu » tallennettu
av
Hero Member
*****
Viestejä: 231



« Vastaus #2 : 04 Marraskuu 2009, 09:29:23 »

meillä on tallilla japsipyöriä, esim kaksi jytäriä joissa on hd:n keulat. toiseen on sorvattu big twinin laakereille ja akselille soviteholkit, ja toisessa on hd:n t-paloihin sovitettu jytän akseli. eli kummin päin vaan...

kannattaa ottaa huomioon ohjausputken pituus, monissa japseissa on pidempi putki kuin hd:ssa ja saattaa aiheuttaa joissain tilanteissa ongelmia. eli springerin ohjausakselin pituus ei riitä. silloin on helpointa vaihtaa emäputki sopivaan (edellyttää luotettavaa hitsaria). konttorille vaan sopimaan asia ja siirtämään runkonumero jos tähän päädyt.
tallennettu

"But talkin' about it and bein' it, that's two different things."
monni
Full Member
***
Viestejä: 72


don´t believe the hype


« Vastaus #3 : 04 Marraskuu 2009, 20:55:54 »

mie busasin jytääni uuden emäputken. meistin sitten vanhan runkonumeron takas.
en kyselly etukäteen mitään joten leimaa ei ensi yrittämällä heltinyt. eli kannattaa näyttää runkoa k-sedälle etukäteen Iskee silmää
tallennettu

Hardcore Outlook Biker

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto