oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
23 Marraskuu 2024, 19:55:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Haluatko sinä, kerhosi tai yrityksesi tukea MMAF:n toimintaa? Liity MMAF:n kannatusjäseneksi
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: jäykkäperäksi muutettua katsastamassa  (Luettu 128511 kertaa)
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #60 : 17 Elokuu 2011, 15:41:52 »

  hylkysuoritukset siis oli:

Et maininnut pelin ensimmäistä käyttöönottopäivää jonka mukaan ne vaatimukset määräytyy.

Esim. valoille ei voi vaatia e-merkkejä jos sellaisia ei käyttöönoton hetkellä ollut olemassa, tai niitä ei silloin vaadittu.

Tää pitäis melkein siirtää omaksi ketjukseen.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
TEKE
Jr. Member
**
Viestejä: 32


« Vastaus #61 : 17 Elokuu 2011, 17:09:32 »

Et maininnut pelin ensimmäistä käyttöönottopäivää jonka mukaan ne vaatimukset määräytyy.

Esim. valoille ei voi vaatia e-merkkejä jos sellaisia ei käyttöönoton hetkellä ollut olemassa, tai niitä ei silloin vaadittu.

Tää pitäis melkein siirtää omaksi ketjukseen.

Sorry. aloittelijan moka. kyseessä siis jäykistelty sportster vuosimallia 1995
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #62 : 17 Elokuu 2011, 20:13:11 »

-Roiskesuoja puuttuu edessä
-Rekisterikilven sijoitus virheellinen(ei mitannut mitenkään)
-Rekisterikilven valo ei hyväksyttyä tyyppiä(ei ensin huomannut edes koko valoa,semmonen ”pultti-ledi”)
-Takaheijastin (jeba, olin semmoisenkin laittanut ihan katsastajan mieliksi ) ei hyväksyttyä tyyppiä
-Takavalo ei hyväksyttyä tyyppiä
-Suuntavalo ,sijoitus virheellinen edessä vas. ja oikealla.( fack, olin laittanut HD:n orkkis etuvilkut, ne saatananmoiset moukarit, joten tää tuli aikas yllätyksenä. On meinaan semmoset stobovalot et kun sen lyö päälle ni koko talli vilkkuu..)

1. Roiskesuojapakko poistui joskus 1990-luvulla.

2. Jos rekisterikilven sijoitusta väitetään virheelliseksi, väite pitää perustella. Missä se sitte oli?

3. Kopterilain 18.2 §:n mukaan rekisterikilven valaisimelta ja takaheijastimelta ei vaadita hyväksyntämerkkiä.

4. Vuonna 1995 käyttöönotetussa vehkeessä takavalon pitää olla e-hyväksytty.

5. Missäs ne vilkut sitten on? Tämäkin väitetty puute pitäisi perustella.

Laitapas tänne konttorin ja katsurin nimi. Rupean keräämään mustaa listaa konttoreista ja katsureista, jotka eivät tunne lakia. Vihainen
tallennettu

TEKE
Jr. Member
**
Viestejä: 32


« Vastaus #63 : 18 Elokuu 2011, 21:00:36 »

1. Roiskesuojapakko poistui joskus 1990-luvulla.

2. Jos rekisterikilven sijoitusta väitetään virheelliseksi, väite pitää perustella. Missä se sitte oli?

3. Kopterilain 18.2 §:n mukaan rekisterikilven valaisimelta ja takaheijastimelta ei vaadita hyväksyntämerkkiä.

4. Vuonna 1995 käyttöönotetussa vehkeessä takavalon pitää olla e-hyväksytty.

5. Missäs ne vilkut sitten on? Tämäkin väitetty puute pitäisi perustella.

Laitapas tänne konttorin ja katsurin nimi. Rupean keräämään mustaa listaa konttoreista ja katsureista, jotka eivät tunne lakia. Vihainen

1. joo, löysin jo dokumentit asiasta , poistui vuonna -98
2.ihan vaan siinä sivulla. ei mitanjut, ilmoitti vaan ettei näy tarpeeksi. tarvii tallilla mittailla.
3.tästäkin kopioin ja tulostin dokumentit. kiitos.
4. takavalon kuori vaihdettu e merkinnälliseksi

5. rungon pystyputkissa, suunnilleen siinä korkeudella kuin pakoputki lähtee moottorista.Tarvii näidenkin näkyvyyttä vahe mittailla.(kieltämättä kun suoraan edestäpäin katsoo niin keulaputket peittävät ne..)
näkyvyydellä tämänkin kuittasi, ei mitannut.

paikka ja katsastaja vastattu privaviestinä.
teke
tallennettu
Tuusulan T-Bone
Uutislähteet
*****
Viestejä: 996



« Vastaus #64 : 18 Elokuu 2011, 21:52:28 »

Jos vilkut on rungon kehtoputkissa, niin eivät täytä näkyvyysvaatimuksia, pitää näkyä 20 astetta "väärään" suuntaan. Siirrä keulaputkiin tai stongaan.
tallennettu

TEKE
Jr. Member
**
Viestejä: 32


« Vastaus #65 : 23 Elokuu 2011, 16:24:53 »


 LÄPI!!!!! Virnistää
tallennettu
Masse
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #66 : 29 Joulukuu 2011, 13:55:39 »

Kaukaisessa tulevaisuudessa siintää tavoite -56 Trumpan muuttamisesta jäykkäperäiseksi. Proseduuri suoritetaan rapakon takana asuvan Dave Bird -nimisen kaverin bolt on -tekeleellä. Hitsata en osaa eikä takahaarukka ole se asia, jolla ajattelin harjoitella.

Ilmeisesti tarttis olla jonkinlaista kirjallista näyttää arvoisalle katsastusmiehelle takahaarukan materiaaleihin ja hitsaussaumoihin liittyen, eikö? Riittääkö konttorilla se, että mulla on itse Daven kirjoittama sertifikaatti? Ja juu, jarrutesti on tiedossa ja henkisesti sisäistetty.

Onko em. suunnitelmassa jotain kompastuskiviä joita kokemusta enemmän omaavat huomaavat noin ns. lonkalta?

Kiitos!
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #67 : 03 Tammikuu 2012, 14:53:17 »

Ei siinä mitään sertifikaatteja tarvita. Ihan niinkuin aina ennenkin tähän asti, konttori voi halutessaan pyytää selvityksen käytetyistä hitsaustavoista ja lisäaineista. Ei siis mitään "todistusta" vaan ihan vapaamuotoinen lausunto tehdystä työstä ja siihen käytetyistä aineista.
tallennettu
Masse
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #68 : 05 Tammikuu 2012, 09:10:34 »

Okei, olen siis ymmärtänyt hieman persiilleen. Kiitos vastauksesta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto