oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
25 Marraskuu 2024, 10:03:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tiedätkö milloin moottoripyörä pitäisi muutoskatsastaa? Katso tästä kattava artikkeli muutoskatsastamisesta
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: XS650 keulakolmion putken paksuus?? Laakeripesät?  (Luettu 23945 kertaa)
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« : 31 Elokuu 2010, 13:02:07 »

Morosta,

Onkos siinä 7/8 vai 1" putki...lienee 7/8 " Huh Mulla on tuloillaan DNA springeri siihen ja DNA:han löytyy helposti Trumpan ja BSA:n laakeripesien konversioita. Ja aika kohtuu hintaan. Eli pitäs saada 1" pötkä soljahtamaan runkoputkeen ja vieläpä toimimaan. Voisikohan tuommoisen Trumpan konversion tilata. Koitin googlettaa XS650:lle ihan omaa, mutta ei tullut vastaan...

CF
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #1 : 31 Elokuu 2010, 21:43:10 »

Tuossa on vanhempaan rautapäähän myynnissä oleva setti jos siitä on mitään apua: http://www.billetwerx.com/products.php
tallennettu
av
Hero Member
*****
Viestejä: 231



« Vastaus #2 : 31 Elokuu 2010, 21:53:47 »

en muista paksuutta, mutta ei käy harrikan akseli. jytän emäputki on myös pidempi kuin hd:n emäputki, eli taitaa olla helpointa pitää keulan mukana tulevat akseli + laakerit ja vaihtaa emäputki sopivaksi. eikös esim mr moorelta saa suoraan hyllystä?
tallennettu

"But talkin' about it and bein' it, that's two different things."
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #3 : 01 Syyskuu 2010, 12:43:01 »

Kiitos

DNA taitaa tehdä myös 7/8 " akselia keulalle?? En ole vain löytäny, eli jos jopllain linkki niin highly appreciated... Ei viittis emäputkea vaihdella, kun on jo kaikki tarvittava leimattu tossa motossa. Prossat alkaa oleen tiukilla. Mutta jos on pakko, niin on pakko

J
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #4 : 01 Syyskuu 2010, 12:59:32 »

Tämmöinen löytyi:

use tapered roller bearings for the XS650. use ONLY the outer races. use 1" i.d. trailer wheel bearings in the tapered XS races (or oem harley bearings, same thing, but the trailer bearings are cheaper). slides right in. just have to trim the nut under the upper clamp about 10mm. i just put a 2" under DNA springer on my XS. worked like a charm.

hiukka vaikeeta teknistä Lontoota. Voisikos joku sen mulle kääntää? ymmärrän että laakeripesillä leikitään. Käytetäänkö vain uloimpia vai...?

kiitos
CF
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #5 : 01 Syyskuu 2010, 13:58:58 »

selvitetty.

vanhoista laakereista ulkokoolit ja niihin oem harlikan laakerit ja DNA kiinni 10 millin mutterin upotuksella...jee.
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Johnny Dalton
Newbie
*
Viestejä: 8


« Vastaus #6 : 05 Syyskuu 2010, 09:52:43 »

juu näin sen pitäis pelata.

tietty tarviit ne kartiorullalakrut joista käytät vaan ne ulkokehät.

ainakin mun xs:ssä vm.73" oli vielä nimittäin irtokuulilla..  Hymyilee

mut tän sää tiesitkin varmaan.


« Viimeksi muokattu: 05 Syyskuu 2010, 10:00:26 kirjoittanut Johnny Dalton » tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #7 : 06 Syyskuu 2010, 08:27:12 »

Juu,

kartiot hommattu. postimes - Pate kun tuo, niin pääsee hommiin.
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #8 : 05 Lokakuu 2010, 22:11:01 »

Näillä säädöillä DNAn Sprinkku meni heittämällä kiinni ja on UPEE!!!
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Johnny Dalton
Newbie
*
Viestejä: 8


« Vastaus #9 : 06 Lokakuu 2010, 17:09:54 »


ai meni,hyvä juttu Hymyilee

onks se sprinkku niinku 2under vai..? mikä pituus mahtaa olla akselin keskeltä ohjausputken alareunaan..?

laitas ny kuva sit Hymyilee
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #10 : 07 Lokakuu 2010, 13:15:56 »

Kuva tossa avatarissa...hehe... lisää tulee kuhan saa valmiiksi. Keula on -4" under ja keulalla 21" kumi...istuu mun silmään tod hyvin.
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto