oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
25 Marraskuu 2024, 14:35:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Rakenteluun liittyviä tapahtumia löydät kalenterista.
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: uusi +20 springeri paloteltava vai ei??  (Luettu 41510 kertaa)
seikka
Jr. Member
**
Viestejä: 20


« Vastaus #15 : 12 Tammikuu 2008, 22:00:25 »

Joo, periaatteessa tolla lailla on mullakin haarukkaproggis menossa, mutta koska keula tosiaan poikkeaa malliltaan orkkis-springristä aikalailla, niin uutta ohjausakselia en tarvitse kun se vanha irtos harvinaisen siististi helevetin isolla rälläkällä. Virnistää Senverran topakkaa kampetta on kyseiseen keulaan käytetty, että varaa on hitsailla sellaset saumat että kestää. ...Ja syytä onkin, kun se on kuitenkin oma perse mikä sinne sairaalaan kuskataan jos keula pettää... Ylä t-kappale tehdään samaan malliin kuin keulassa alunperinkin ollut, mutta asteilla varustettuna.

Kyllä toi Moore tekee sen verran hyvää jälkeä, Järkyttynyt että kaikkien pitäis tuohon ainakin pyrkiä,vaikka ei tuota tasoa tulis koskaan saavuttamaan... Surullinen
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto