Katso sitten että ei ole liian vanhan kuplan vanteet, niitä kun on sellaisiakin joissa ei ole renkaan pedillä kohoumaa estämässä kumia putoamasta alas jos ilmanpaine yhtäkkiä vähenee. Voi tehdä kutaa jyrkässä kanttauksessa
...
Jos on kyse erikoisemmasta navasta niin sitten Symotec tai merta edemmäs kalaan American Wire Wheel. HD-tyyliseen napaan löytyisi pinnat suoraan kotimaisiltakin tavarantoimittajilta kohtuurahalla. Niissä nipan vaatima reikä on karvan alle 7,5 mm. Mutta taisitkin puhua pinnan paksuudesta.
Joskus on tarvinnut jatkaa pinnassa olevaa kierrettä kun sopivan mittaista ei ole löytynyt. Kierre on tosiaan mankeloitu eikä siihen sopivaa pakkaa löydy sitten mistään. Oikea kierrenousu on kyllä löytynyt mutta kierre jää vähän vajaaksi. On ne nipat sitten vähän väkisin vääntäen saanut vedettyä kireäksi. Ylipitkät pinnat kannattaa katkaista vasta rihtaamisen jälkeen vanteen sisäpuolelta, voi tulla muuten hankalaa saada nippoja kierteille.
Nippaupotuksen prässäykseen ei itse asiassa tarvitse kovin kummoista alasinta värkätä, reikä lattaraudassa riittää. Silloin vaan saa olla todella tarkka sen puristusvoiman kanssa ettei vanne repeä. Itse asiassa nyt kun muistelen sitä kopterin artikkelia niin siinä oli puristustyökalu tehty hitsaamalla sopivan kokoinen laakerikuula varren päähän. Vastineena oli haarukan muotoinen kappale joka sopi napakasti vanteen keskiupotukseen ja siinä sitten reikä vähän sivussa. Tulee ainakin samaan linjaan upotukset. Vanne vaan piti kääntää ympäri kun siirryttiin tekemään toisen reunan upotuksia.