oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
24 Marraskuu 2024, 01:19:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tiedätkö milloin moottoripyörä pitäisi muutoskatsastaa? Katso tästä kattava artikkeli muutoskatsastamisesta
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Moottoripyörän muutos L5E:ksi  (Luettu 15897 kertaa)
Mantariini
Newbie
*
Viestejä: 2


« : 03 Kesäkuu 2011, 17:03:27 »

Mulla on tollanen honda cb500 joka on jo muutettu chopperiksi. Haluaisn muuttaa sen trike malliseksi. Millaiset säännöt tähän hommaan on? Tarviiko taka-akseli olla hyväksytty vai kelpaako itse tehty? Onkohan renkailla jonkunlaiset rajoitukset leveydessä? Tarviiko takalokasuojia?  Huh
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #1 : 03 Kesäkuu 2011, 17:27:22 »

Ajoneuvoluokkamuutoksissa pätee sama sääntö kuin muussakin muuntelussa: Tekninen vaatimustaso määräytyy kantapyörän käyttöönottopäivän mukaan kunhan muutokset ovat alle 50%. Vaihtoehtoisesti voi käyttää uusimpia vaatimuksia, ja jos muuttelee 50% tai enemmän on pakko käyttää.

L5e -luokan vaatimukset löydät pykälien kautta.

Saa olla itse tehty taka-akseli. Aika leveitä renkaita on nähty ja lokasuojapakko poistui joskus viime vuosiituhannen lopulla.  Pyörälle on maksimileveys, en vain heti muista mikä se on. Löytyy yo. linkin kautta.

Lataa tänne vain kysymyksiä, eiköhän tältäkin foorumilta löydy trike-taitajia.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
Mantariini
Newbie
*
Viestejä: 2


« Vastaus #2 : 03 Kesäkuu 2011, 17:29:48 »

Trviiko toi muuten sen jarrutestauksen? ja paljos sillä oli hintaa?
tallennettu
Hemuli
Uutislähteet
*****
Viestejä: 896



« Vastaus #3 : 07 Kesäkuu 2011, 08:41:19 »

Trikeksi muuttaminen katsotaan jousitustyypin vaihtamiseksi ja se edellyttää jarrutestausta. Pelkkä jarrutesti maksaa 300€ plus alv ja tarkempia tietoja saa osoitteesta teemu@testmill.fi
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto