- kaikkia leimasi/ yhdisti tietenkin enemmän tai vähemmän, tietyt ulkoiset tunnusmerkit, vaatteista, tilpehööriin sekä tietty itse persoona.
Olen aiheesta itse tietämätön, varsinkin suomen suhteen ja jos joku tietää tahon/tahoja keiltä asiaa kannattaisi tiedustella enemmän tai osaa vinkata niin olisihan se hienoa.
Jep, kysymys jäi hiukka ontumaan. Tai sit mun koulutus ei riitä ymmärtämään kysymystä.
Mut toi 'ulkoiset tunnusmerkit' kiinnitti huomioni. Onhan totta et tsilarilla on haalarit kun lakasee katuja, skoudet pukeutuu keskenään hyvin samankaltaisiin asuihin, samoin arkadianmäen miehet on liki kaikki sprigit päällä jne. Samankaltaisuus on tietysti aistittavissa monissa muissakin harraste/ammattiryhmissä, ei pelkästään motoristit.
Motoristeissakin on (onneksi) eri 'koulukuntia' ja heidätkin eroittaa toisistaan käyttäytymisen ja pukeutumisen suhteen, varsinkin harrastuksen piirissä. Duunissa onkin eri asia, eipä siellä sit bongaakkaan välttämättä heti, kuka ajaa millaisella pelillä siviilissä, paitsi bemarikuskit (vitsi, vitsi)