Ja jos pommittajia halutaan pyydystää haaviin, mä luulen että kilvettä pommittaminen ja karkuunlähdöt = onnettomuudet tulevat lisääntymään rajusti. Parempi ois olla reilu ja joustava kuin kusta kokoajan naamalle.
viddu kun panee vihaksi.
Tuohon karkuunlähtöihin voisin kommentoida seuraavaa että vahvana perstuntumana (ainakin pommittajien osalta) on että kaikki yli kymmenen vuotta (kautta) ajaneet ja yli 100000km pyörän päällä viettäneet ajavat karkuun setä sinisen sattuessa kohdalle kun lukemat mittarissa kohtaamisen hetkellä ovat olleet yli 50km/h tienposkessa olevaa tikkarin näyttämää. Miksiköhän näistä karkuunajoista ei uutisoida? Johtuisikohan siitä että 19/20 pääsee karkuun, Tranportterit ja Mondeot tarjoavat hyvin huonon vastuksen jopa aivan kädettömälle kuskillekkin ellei kyseessä ole LP:n hiukka kireämmät autot.
Onnettomuuksien lisääntymiseen ei ole kommenttia, jokainen itse tekee päätöksen tupin vääntämisestä ja karkuun yritttämisestä...se mistä poliisi uutisoi ja missä yhteydessä onkin sitten ihan eri tarina.
Mulle on ihan sama mitä nuo keksivät täälllä sivistyksen kehdossa EU-alueella, kirjat Pietariin ja pitkillä kilvillä ympäri Suomea ja kun kilvet häviävät jostain kumman syystä on 40 päivää sellainen uusien kilpien kohtuu odotteluaika tuolla kapitalismin mekassa. Rajaltakin saa haettua todistuksen katoamisesta, harmi vaan että on sellaisella kielellä jota tavan posliini ymmärtää
Ja matka jatkuu...........
Olen muuten itse ajanut pitkästä aikaa taas viikon verran kilvettömällä pyörällä liikenteessä ja kerran on huomautettu asiasta "Esson" pihassa "kyläpoliisin" toimesta, ketään muuta ei kiinnosta.