Aloitin viikko sitten uuden projektin, ja ennen kuin teen suurempia muutoksia, niin haluaisin varmistaa, ettei jää mistään kiinni tämä homma. Pyörä on käyttöönotettu 05/1989
Eli kysymykset:
-Saako takahaarukkaan hitsata kiinnikkeen uudelle iskarille? Meneekö takahaarukasta prosentit tuon seurauksena?
-Pyörässä ei ole erillistä ruuvikiinnitteistä takahäkkiä, miten tällöin menee prosentit kun olisi tarkoitus tehdä rungon takaosa (eli se joka vastaa takahäkkiä) kokonaan uusiksi ja erilaiseksi?
-Päteekö edelleen se 35% raja jonka ylittyessä pitää tehdä kanta-ajoneuvo tarkastus?
-Mitä etupään vaihtamisessa on otettava huomioon?
-Kuinka paljon pyörää saa madaltaa? Yli 8cm jää kuitenkin maavaraa.
Tuossa kai ne tärkeimmät ja toivottavasti tulee pikaisia vastauksia, sormet jo syyhyää päästä pyörän kimppuun!