Ohessa tekemäni lyhyt kuvallinen yhteenveto kahvalämppäreiden asentamisesta:
http://www.urheilukuvat.net/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=22425 Tässä versiossa lämppärit tulivat lisävaruste-halpiskahvojen rakenteen sisään ja siten eristetyksi lämpöä johtavasta stongasta. Näin lämppärit lämpiävät nopeammin ja kuormittavat sähköjärjestelmää vähemmän. Samat elementit toki toimivat vaikka stongan sisäpintaan painetttuina mutta silloin lämpöä tulee hitaammin ja sähköä kuluu monin verroin enemmän.
Samalla vedin johdot stongan sisään mikä edellytti paikkapaikoin pientä jyrsintää alkuperäisten nappikoteloiden ja jarrukahvan kiinnikkeiden osalta.
Sähköjen kytkennässä tärkeintä on muistaa sulake! Lämppäreiden kytkimeksi laitoin vankan kytkimen joka kestää suoraa virtaa reilusti, en siis laittanut tätä kytkentää releen taakse. Koska elementit tulivat lähelle pintaa ja samalla tavalla eristetyiksi kytkin ne suoraan sarjaan.
Tällä systeemillä lämppäreille tulee hintaa vain muutamia kymppejä plus oma asennusvaiva. Toinen vaihtoehto on tietty ostaa valmis merkkikohtainen sarja ja ruuvata se kiinni...
Lämppäreistä laajempi oppimäärä:
http://www.bajahill.net/s-h-m-FAQ-6.html#6.2