Moro, joo valitettavasti kävi. Kyllä itsekin keskustelin viedessä että miten he sen suojaavat. Käytiin läpi koko prosessi, mutta joku toinen kaveri oli pantu suojaushommiin, ja varmaan sen jälkeen joku toinen hiekkapuhalsi sen ja lopuksi joku kolmas maalasi tai jotain. Prosessissa kävi siis alkupäässä jollekin moka. Ehkä hän ei ollut kovin kokenut prätkän runkojen käsittelijä tms. kuka tietää. No lupasivat hoitaa asian kuntoon. Saatiin raaputtamalla vanha näkyviin (tosin oli hiekkapuhalluksen jäljiltä huomattavasti heikommin näkyvissä kuin viedessä), eli ei varmaan juuri voi maalata mitään sen päälle, jotta se näkyy. Pelkkä lakka varmaan paras sen numeron päälle (ruma mutta minkäs teet, jos ei viitsi alkaa hakkauttamaan uusiksi).
Paikka on muuten oikein hyvä, ja kaikille sattuu joskus näitäkin, valitettavasti. Nyt ei varmaan satu vähään aikaan, eli rohkeasti vaan runkoja ko. paikkaan maalattavaksi. Kannattaa varmaan itse tosiaan tehdä ainakin nuo runkonumeroiden peittelyhommat.
Tuollaisessa tapauksessa kannattaa suosiolla meistää koko numero uudestaan uuteen paikkaan ja käydä konttorilla näyttämässä sekä se että vanhan jäänteet. Alkuperäisen ronkkimisesta ei tule kuin sanomista.
Kävikö noin tosiaan Elekossa? Multa ovat aina kysyneet että kai runkonumero suojataan sekä puhalluksen että maalauksen aikana.