http://www.fs-chopper.de/fotos/foto_f.htmhttp://www.chopper-kit-usa.com/Kysyjän kuvassa lienee Yamaha Virago?? Sen jätöstä en osaa sanoa.
Mulla oli fs-chopper 13-astetta/+8 tuumaa pitemmät keulaputket-kitti entisessä Suzuki Intruderissa.
Ja kaverin H-D Dynaankin laitettiin vastaava.
Jättöä ei tarkasti mitattu, mutta suunnilleen luudanvarren avulla sihtailtuna se oli n.110mm Intruderissa (akseliväli 190cm, 290mm takaiskareilla)
Eli se kiinteäksi lukittu kallistuspalikka "muuttaa" emäputken kulmaa n.7-8 ? astetta ja t-palat loput.
Vakio Intrussahan jättö on peräti 166mm. Pyörän suuntavakaus/ ajettavuus parani selkeästi.
Katsastus meni ongelmittta, kun näytti saksalaiset tuv-hyväksyntäpaperit. Muutosprossia meni 6%,
alaputkethan eivät muuttuneet. Tukevampaa tekoa se on kuin monet tarvikekikkara billet t-kappaleet. Onhan paketti helppo ratkaisu, jollei halua purkaa koko pyörää, rälläköidä, hitsailla ja maalata runkoa sekä asennuksen helppous, koska paketissa on kaikki tarvittavat nippelit jarruletkua myöten. Rakenteen ulkonäkö on makuasia, eipä siihen juuri kiinnitä huomiota. En ole kuullut että kellään olisi ainakaan vielä ollut ongelmia pallonivelen kestävyyden suhteen. AME;lta on saatavana myös jopa 18 asteen settiä, mutta sillä saattaa tulla ongelmia katsastuksessa, koska taitavat ylittyä Suomalaisen kopterilakitulkinnan max.2 m akseliväli sekä 47 asteen emäputken kallistuskulmakin ?? Paitsi että eihän se emäputken kulma mihinkään muutu vakiosta sinänsä