oikeutta teille - moottoripyörien rakentelun vero alas!
MODIFIED MOTORCYCLE ASSOCIATION OF FINLAND
LIITY MMAF:n JÄSENEKSI

SHOP.MMAF.FI
28 Marraskuu 2024, 19:37:12 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Etsitkö wanhoja artikkeleita ja juttuja? Ne löytyvät osoitteesta [url]http://www.mmaf.fi/arkisto2006.html [/url]
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Sivuja: 1 [2] 3 4
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rakentelukausi lähenee, mitä teette talleissa?  (Luettu 135829 kertaa)
Karzza
Jr. Member
**
Viestejä: 17



« Vastaus #15 : 23 Lokakuu 2008, 19:11:32 »

Pyöritin vanteita jo pari päivää sorvissa ja nyt ne ovat matkalla kromaamoon
Etujousitus madaltuu vielä pari senttiä
HD:n liekkitakavilkut (E-hyväksytyt tietysti)
ECU vaihtuu ThunderMaxiin ja lambdat putkistoon molemmille pytyille
Kytkinmeksi tulee SE:n clipper. Käsi ei kestä enää jousi- ja levyvirityksiä eikä hermo niiden luistoa
Turbon öljynpaluuseen avarrusta

Tämä talvi mennään näin pikkumuutoksilla Epävarma.

« Viimeksi muokattu: 25 Lokakuu 2008, 08:31:13 kirjoittanut Karzza » tallennettu
mbheikkila
Newbie
*
Viestejä: 9



« Vastaus #16 : 24 Lokakuu 2008, 19:48:02 »

No ihan pientä värkätään tontin öljyllä merkkaamista yritetään vähentää ja etupään jousituksen palauttaminen normaaliin tilaan kun kesällä tuli ökelit ulos toisesta putkesta. Ja pitsa laatikko rautoineen pannaan perunakellariin säilöön. Niin pyörä on H-D FLHT  Homo sohvaksi myös kutsuvat.
tallennettu
Rezi
Jr. Member
**
Viestejä: 49



« Vastaus #17 : 25 Lokakuu 2008, 21:13:39 »

Tonninelisatasen intikan kustomointi aloitettiin vuosi sitten. Strategiset mitat 199cm, +4 tuumaa, -4 tuumaa, 41+6 astetta, 280/18 ja 80/21.
Pyörä kohta maalarilla ja keväällä konttorin kautta baanalle.




-Rezi-
tallennettu
Choppers_Forever
Sr. Member
****
Viestejä: 185


Wruuuuuuuuuuuum kalin kilk...


« Vastaus #18 : 16 Joulukuu 2008, 10:22:28 »

Tonninelisatasen intikan kustomointi aloitettiin vuosi sitten. Strategiset mitat 199cm, +4 tuumaa, -4 tuumaa, 41+6 astetta, 280/18 ja 80/21.
Pyörä kohta maalarilla ja keväällä konttorin kautta baanalle.

Röyhkee ja upee laitos! Mielenkiinnolla seurataan ainakin täällä!!!
tallennettu

Yritystä ei puutu, vaikka kuinka päähän potkittaisiin, per**le. Mutta kyllä se vi**n EU parhaansa yrittää.
JH
Jr. Member
**
Viestejä: 10


XLCH -72


« Vastaus #19 : 11 Tammikuu 2009, 21:33:00 »

Keulakulmaa pitäisi nytkäyttää ja vaihtaa tuon sprinkun tilalle tukevampi keula. Tanko pitää vaihtaa ja penkki rakentaa uusiksi. Vaihdelaatikkokin pitäisi käydä läpi kun ääntää nelosvaihteella eikä aina mene vaihteet pesään. Jos vielä muilta kiireiltä ehtii niin jäykäksikin tuon voisi tehdä.
tallennettu
akrapu
Newbie
*
Viestejä: 3


« Vastaus #20 : 12 Tammikuu 2009, 09:51:04 »

Eilen tuli käytyä autotallissa ja huomasin, että pyörä on vielä pesemättä syksyn ajojen jäljiltä. Siis pesuhommia.... Cool
tallennettu
mikko
Jr. Member
**
Viestejä: 18



« Vastaus #21 : 15 Tammikuu 2009, 21:37:25 »

juu softailista tulossä jäykkä, keulakulma ei muutu orkkis springeriä hiukan madallan, taakke 180*15" eteen tietty 21" ja sportin tankki...
- mikko -
tallennettu
teemu
Sr. Member
****
Viestejä: 189


kyllä sillä vielä joskus ajetaan


« Vastaus #22 : 29 Tammikuu 2009, 22:00:37 »

tota ikuisuus rojektia pitäs taas tehdä jossain vaihees.
kesäksi ajokuntoon ja valmiina esiintyy joskus 2010 näyttelyissä.


* --.jpg (69.93 kilotavua, 624x258 - tarkasteltu 4315 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 29 Tammikuu 2009, 22:04:04 kirjoittanut teemu » tallennettu
leesseri
Vieras
« Vastaus #23 : 06 Helmikuu 2009, 20:14:22 »

kelpo kamraattini ja liitonmies on taasen saanut tälläisen aikaiseksi:
http://www.cheapmetalwizard.net/albumi/hamyjenprojekteja/406904?back=history
upeita omavalmisteisia osakokonaisuuksia ja titaaniosia...kyllä kelpaa...
tallennettu
Juvakka
Jr. Member
**
Viestejä: 39



« Vastaus #24 : 21 Helmikuu 2009, 13:10:47 »

Pojan sopperiprojektia... Lähtökohtana Tunturi Super Sport, tavoitteena Tunturi SS Chopper. Cool


* sopperiprojekti.jpg (121.26 kilotavua, 2355x1477 - tarkasteltu 4231 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 21 Helmikuu 2009, 13:13:24 kirjoittanut Horseman » tallennettu

Luulin ajavani chopperilla, kunnes eräänä lokakuisena aamuna minulle selvisi pyöräni olevan custom...
TEKE
Jr. Member
**
Viestejä: 32


« Vastaus #25 : 08 Maaliskuu 2009, 19:28:30 »


 Herra isä ,vähän arbeelius näyttää maamaansa ni eikös tallil ala kuhiseen. Hymyilee

 Toistakymmentä jäbää tuli bongattua..huh huh. Yleensä siel näkyy vaan ne jotka bygaa jotain. Onko muualla samoja merkkejä??

katsaus mitä piti tehdä)
joo ,sivuvaunuun en oo koskenu. tankki ja takaloksu ovat viel tallin lattial...sissyä en oo edes miettinyt ,mut ne astinlaudat sain aherrettua. jesh.hahah
« Viimeksi muokattu: 08 Maaliskuu 2009, 19:39:24 kirjoittanut TEKE » tallennettu
rieska
Jr. Member
**
Viestejä: 12


« Vastaus #26 : 06 Kesäkuu 2012, 11:16:32 »

Julumettu nosto:
Kuvasin kaverin rojektia männätalvena.

Winter build 2011-2012

tallennettu
jambo82
Jr. Member
**
Viestejä: 19



« Vastaus #27 : 03 Heinäkuu 2012, 20:38:15 »

tarkoitus olis värkätä sissy, kaatumaraudat ja siirtosarja eteen Hymyilee leveästi


* melkeen valmis yritys.jpg (316.69 kilotavua, 1000x562 - tarkasteltu 3086 kertaa.)
tallennettu
Santtu
Tättärää
Administrator
*****
Viestejä: 1 431



« Vastaus #28 : 05 Heinäkuu 2012, 17:47:03 »


Mitä teet jos autosi hajoaa helteiselle Marokon hiekka-aavikolle?

Tarinan mukaan ranskalainen Emile Leray ei vuonna 1993 jäänyt murehtimaan tätä potentiaalisesti fataalia ongelmaa. Mies rukoili hetken Ihmemiesten jumalaa ja ratkaisi ongelman. Rättäri osiin ja irto-osia yhdistelemällä tuli käyttökelpoinen prätkä. Tällä Emile ajoi aavikolta pois.

Mukana oli vain perus käsityökalut; ei poraa, hitsiä tai mitään hienompaa. Rakenteluun kului 12 päivää. Pyörän valmistuessa Emilellä oli jäljellä enään puoli litraa vettä.

Ongelmaksi muodostui kotimaan viranomaiset. Näiden tiukkapipojen mielestä ajoneuvo ei ollut sama joka Ranskasta lähti. Tämä siitäkin huolimatta, että prätkään oli käytetty vain alkuperäisen ajoneuvon osia ja perässä oli alkuperäinen rekisterikilpi.
tallennettu

Story tells that 95% of Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home. More on this line: http://luupilotti.blogspot.com/
jsantala
Full Member
***
Viestejä: 79


kWsaki.com


« Vastaus #29 : 06 Heinäkuu 2012, 10:47:11 »

Kasasin juuri äsken sähkömoottoripyörän tekniikan testipenkkiin: http://kwsaki.blogspot.fi/2012/07/on-bench.html
tallennettu

GPX750R sähköistysprojekti yms. http://kWsaki.com
Sivuja: 1 [2] 3 4
Tulostusversio
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.18 | SMF © 2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
UUTISIA
TULEVAT TAPAHTUMAT
Tapahtumien automaaginen listaus tässä toimii toistaiseksi vain etusivulla.
UUSIMMAT KESKUSTELUT
YHDISTYS
Postiosoite:
PL 115, 00511 Helsinki

Haukut, ja kehut:
puheenjohtaja @ mmaf.fi
sihteeri @ mmaf.fi
jasenrekisteri @ mmaf.fi
rahastonhoitaja @ mmaf.fi
webmaster @ mmaf.fi

Yhdistyksen säännöt

Liity yhdistyksen jäseneksi täyttämällä lomake

Dokumenttiarkisto